onsdag 21 september 2011

Tentatider!

Att börja plugga igen var inte riktigt lika enkelt som jag trodde. Några års frånvaro från studier gör att det som tidigare låg längst fram i minnesbanken har sorterats längre och längre bak om det inte har använts. Mycket av det jag har läst tidigare har jag haft med mig under åren jag har jobbat, men det har varit kunskapen som helhet snarare än enskilda begrepp. Just nu känns det som om kugghjulen i hjärnan har rostat fast och hur jag än lirkar för att lossa dem så händer inte någonting. Jag har aldrig varit med om att det varit så här trögt att skriva en hemtenta innan. Ändå tycker jag att litteraturen är spännande och frågorna en utmaning. När jag väl sätter mig vid datorn så blir det helt blankt. Men men det är bara att sitta kvar och försöka lite till, någon gång måste det ju lossna.

Här har ni mig vid böckerna!





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...