lördag 27 augusti 2011

Att pröva någon annans skor

Att gå i någon annans skor kan vara både en prövning och en utmaning. Är det dessutom alldeles för stora klackskor kan det bli riktigt intressant. Minns när jag var liten och testade mammas skor. Brukade smyga in i klädkammaren och testa mammas svarta mockapumps tillsammans med en glittrig topp som enligt mig var det tjusigaste mamma ägde. Märkligt det här hur spännande vuxenvärlden är när man är liten. En av mina små smyger gärna in i min klädkammare och testar skor och jag kan inte annat än le. Även om klackarna som önskas är ganska höga så blev lyckan stor när flickorna fick stövlar med små klackar.


Stor lycka var det när två små tjejer fick klackstövlar att ha till fint.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...