söndag 27 november 2011

Dammiddag

Sedan ett år tillbaka är vi fem väninnor i blandad ålder som träffas och har dammiddag. Det finns några givna förutsättningar inför varje middag, det ska givetvis bjudas på mat och kvällen skall ha ett tema. Igår var det dags för middag hos min väninna Magdalena och temat för kvällen var film. Magdalena själv hämtade sin inspiration från Harry Potter. Dock inte till maten skall tilläggas vilket jag tror att vi som gäster var tacksamma över. Själv hämtade jag min inspiration från Breakfast at Tiffanys och kände mig extremt glamorös när jag lämnade Hult igår. Idag råder det dock total kontrast mot kvällens tjusiga outfit, istället är det myskläder och ännu en extrem förkylning. Bilder på hur alla damerna tolkade filmtemat kommer inom kort

Bild från www.imbd.com

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...