tisdag 1 november 2011

Hem ljuva hem!

I över en vecka har jag varit bortrest och det har onekligen varit både trevligt och avkopplande. Att komma hem och inse hur mycket man har saknat sitt hem känns verkligen trevligt. Trots att årstiden är grå och mörk kändes det inte alls svårt att lämna storstan bakom sig och bege sig hem till storskogen igen. Skulle önska jag hade lite mer semester så jag hade tid att gå här hemma och bara vara ett tag. Just nu är dock livet inne i en märkligt aktiv fas så det dröjer nog innan jag har tid att bara gå och skrota. Nåväl jag ska inte klaga, snarare tvärtom! Jag känner en enorm tacksamhet för mina barn, barnbarnet ja hela familjen och vårt hem här i Hult. Blir visst lite sentimental så här på kvällskvisten, kanske är det effekten av att äntligen vara hemma igen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...