söndag 11 mars 2012

Fantastisk skattkammare i Sörbygden

I februari förra året öppnade Min Butik i det gamla pensionatet i Hedekas. Jag har varit förbi så många gånger men aldrig lyckats pricka in när det har varit öppet. I somras lyckades jag kika in fem minuter innan jobbet och konstaterade att det inte på långa vägar var tillräckligt för att hinna titta ordentligt. Idag var Regina och jag där i nästan tre timmar och hade nog kunnat stanna ett bra tag till. Här finns en härlig blandning av sådant som är gammalt, riktigt gammalt och ganska nytt. Själv är jag ju väldigt förtjust i handväskor och skor som helst inte skall vara av yngre datum än 1960-talet. Hittade både skor och väska idag och är mycket nöjd med båda mina fynd. Riktigt roligt är att Min butik står för kläderna till showen på Livåleva. Känns som att resultatet kan inte bli annat än fantastiskt när vi har denna skattkammare att tillgå.

Baka baka liten kaka
Blandad kuriosa

Välkomnar till läsning och en kopp te
 
Min butik har många, många saker men här känns inte rörigt bara inspirerande

 
Roliga detaljer
 
Duka med elegans
Välfyllt linneskåp

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...