tisdag 13 mars 2012

Tar klivet ut i verkligheten

Nu ska jag pröva något nytt tänkte jag och vara med på en mässa! Nja så nytt blir det ju egentligen inte eftersom Regina och jag vid det här laget snart arrangerar vårt fjärde Livåleva. Det som blir nytt är istället att jag kommer att vara med både som arrangör och som utställare. VisaLiza kommer att delta på Livåleva 24 mars i Folkets Hus i Munkedal. Livåleva är en mötesplats för både företag och besökare. Tanken är att man skall kunna mingla, nätverka, inspirera och inspireras. För mig handlar VisaLiza om kreativitet och inspiration och därför kommer jag att finnas med som utställare på Livåleva 2012. Varmt välkommen till Folkets Hus i Munkedal 24 mars kl.12-16 För mer info besök makemydayevent.se

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...