lördag 30 juli 2011

Ullared, en helt galen plats egentligen!

Igår åkte jag tillsammans med min dotter Anna till Ullared där vi sedan spenderade nio timmar med att shoppa! Eller nja en timme gick åt till att äta i restaurangen. Förvånande bra mat faktiskt särskilt med tanke på mängden portioner som måste serveras där varje dag. Den här gången hade Anna och jag planerat vårt besök in i minsta detalj och skrivit en inköpslista som var organiserad efter de olika avdelningarna på varuhuset. Låter kanske överambitiöst men jag tror att det var det som gjorde att vi fick med oss allt vi tänkt och faktiskt orkade med varuhusets alla avdelningar. Det är lätt att bli överväldigad när man är där, det är ju så ofantligt stort numera. Nåväl nu behöver jag inte handla sådana där tråkiga måste ha saker på länge.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...