måndag 5 december 2011

När är kortet taget?

När ett kort är taget kan många gånger vara svårt att avgöra. Särskilt idag när tekniken gör det möjligt att få nya kort att se gamla ut medan gamla kort kan scannas och göras fina. Den stora fördelen är att familjens kort från de äldre generationerna kan delas bland familjemedlemmar på ett sätt man inte kunnat göra tidigare. För mig som gärna drömmer mig bort till svunna tider är det särskilt roligt att kunna trolla med bilderna för önskad effekt. Märkligt nog inser jag hur även jag som tidigare varit tämligen ointresserad av teknik börjar lära mig allt mer och att en ny kamera står högt upp på min önskelista just nu. Tänker att jag ska göra en liten utmaning. När är kortet taget? Gammalt eller nytt eller kanske mittemellan!
Just det här kortet är taget på väg till min studentbal 1999

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...