fredag 2 december 2011

Sakta på väg tillbaka

Veckan inleddes med en ny förkylningsomgång vilket inte riktigt fanns med i mina planer. Till en början gick det bra att kämpa på trots allt. Att greja här hemma, åka på föreläsningar, ha hejdå-lunch med Linda som flyttar till Berlin, handla julklappar och allt vad jag nu har gjort. Igår så sa kroppen helt enkelt stopp! Det gick inte att kämpa på längre, jag är faktiskt sjuk även om jag inte godkänt detta. Vilade en stund efter maten strax innan klockan fem på eftermiddagen och sov sedan ända till klockan åtta i morse. Är fortfarande trött men febern och hostan har lugnat ner sig lite. Inser att detta fick bli en lugn dag. Dessutom behöver jag verkligen bli frisk. På söndag ska vi ha glöggmys här i Hult vilket jag hoppas blir inledningen till en långvarig tradition. Nästa vecka ska jag dessutom åka till Dublin och hälsa på lilla syster yster!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...