måndag 11 juni 2012

...give a girl the right shoes and she will conquer the world...

Onekligen en intresseväckande text på en skokartong och faktiskt något som kan fungera som sanning. Med rätt par skor står man stadigt på jorden och den som står stadigt kan övervinna alla motgångar. Vilken sorts skor man känner att man står stadigt i kan givetvis variera. För min del är favoriterna ett par svarta helt fantastiska Pradaskor som jag hade på mig när jag besökte en guldgruva i Sydafrika och trippade runt i de vindlande gångarna. Min yngsta dotter står stadigt i sina blå tygskor med dödskallar på, hon säger att det är snabba och coola skor. Skorna varierar mellan tillfällena men det viktigaste är att man står stadigt och vågar stå på sig!

Skorna på bilden är för övrigt en present till dottern Anna inför skolavslutningen. Ska bli intressant att se om hon läser mammas blogg eller inte. Hi hi, bäst för henne menar jag!




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...