tisdag 10 april 2012

Äkta favoriter

För många år sedan köpte jag ett par billiga oäkta örhängen som kom att bli mina absoluta favoriter. De har hängt med i många år även om de till sist inte tålde någon närmare granskning. Oäkta smycken har dessvärre en begränsad livstid och tål inte att användas år efter år. I höstas lyckades jag dessutom att tappa det ena av mina örhängen och de blev djupt saknade. På Livåleva för några veckor sedan hittade jag dock nästan exakt likadana örhängen som dem jag tappat bort. Det är Sanna Trygg från Bestla design som står för tillverkningen och till skillnad från mina gamla så är dessa i silver. På Bestlas hemsida finns fler fina silversmycken och även stickade sjalar och pulsvärmare och mycket mer. Länk till Bestla design hittar du HÄR!

Mina favoritörhängen, nu som äkta vara
Bestla design har även stickade sjalar. Bild lånad från Bestla design

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...