torsdag 12 april 2012

God morgon Världen!

Hur kommer det sig att det aldrig är lika skönt att sova borta som att sova hemma? Vi är i Kungälv några dagar på besök hos mamma. Vi kom igår och jag längtar redan efter min egen säng! Sen är det onekligen skillnad på att sova i en lägenhet och att sova i sitt eget hus. I mammas lägenhet hör man ju andra människor i andra lägenheter. Utanför fönstret är det dessutom inte helt mörkt eftersom det här till skillnad från i Hult finns gatlampor. Tänk så skönt det skall bli att sova i min egen säng om några dagar. Det som finns här i Kungälv är dock närheten till Göteborg vilket underlättar skolarbetet, här bor ju också mina föräldrar och vår äldsta dotter och barnbarn. Inte helt tokigt att vara på resande fot trots att sängen inte är lika skön att sova i som min egen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...