onsdag 7 november 2012

En udda kombination

När jag för första gången hörde talas om ädelost på pepparkaka tyckte jag att det lät allt annat än gott. Fast nyfiken som jag är så var jag tvungen att testa och föll totalt. Sedan dess har det blivit en klassiker och något som förekommer på de flesta glöggmys. Då tänker jag att det är dags att presentera en ny kombination som även den fick mig att fundera. Vad sägs om kex med brieost, hackad mörk choklad och lite flingsalt på toppen? Har du inte prövat så gör det! Regina och jag bjöd på dessa igår och trots att våra gäster till en början såg lite skeptiska ut så tror jag att det här också kommer att bli en klassiker!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh det där måste testas;) ser i alla fall helt ljuvligt ut.

Önskar dig en härlig dag
Kram
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...