fredag 9 november 2012

En väska till alla tillfällen

Det är ju trots allt fredag och då passar det onekligen bra med ännu en väska här på VisaLiza. Den här söta väskan är kanske inte den första väskan jag kommer att tänka på till finare tillfällen, men visst fungerar den även då. Den är rymlig, klassisk i sin form och givetvis ett riktigt loppisfynd. En portföljliknande väska som denna passar till skolan likväl som viktiga möten eller kanske en loppistur. Med rätt klädsel gör den sig även till fest eller kanske en middag på stan.

Den är lite nött i ena handtaget men i ser i övrigt nästan ny ut trots att den har flera årtionden på nacken. Det där är onekligen kvalitet!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ännu en ljuvlig väska. Sen jag började läsa din blogg har jag alltid med ett extra väsköga på auktioner och loppisar men än så länge kammat noll. Men jag ger inte upp jag vet att de finns där ute;)

Tack för alla söta kommentarer inne hos mig, de värmer massor.

Ha en ljuvlig helg
Kram
Annie

VisaLiza sa...

Du är värd alla snälla kommentarer så som du sprider inspiration :) Lustigt att du inte hittar väskor, jag har nämligen börjat titta efter klockor sedan jag började läsa din blogg och har gått bet. Kanske får vi byta loppisar med varandra ;) Kramar Liz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...