söndag 13 maj 2012

Bärbara loppor

Att jag älskar väskor är nog inte en hemlighet. Däremot börjar jag inse att min väsksamling börjar bli väl omfattande. Fast vem kan motstå alla underbara loppisväskor? Ett av de kommande projekten här hemma är att bygga om min klädkammare till en riktig walk in closet. Idag känns det nästan lite deprimerande att kliva in där, detta trots alla fina kläder, skor och väskor. Till hösten eller om det blir en regning sommar då skall jag ta tag i det projektet och se till att skapa förvaring för alla fina väskor. Just nu har jag några av mina fina väskor uppställda på parad på en hylla i farstun. Resten av väskorna trängs i klädskåpet i farstun och jag är nästan rädd att öppna dörren. Tänker mig att om dörren öppnas kommer väskorna att välla ut likt lava.

Söt sommarväska från 80-talet hittade jag igår

En väska som passar både till arbete och till fest!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...