torsdag 24 maj 2012

Sommargrönska

Det grönskar och blommar verkligen överallt just nu. Naturen har fullkomligt exploderat av färger och fort har det gått. Känner att jag inte riktigt har hunnit med att titta ut de senaste dagarna eftersom jag sitter och skriver på min artikel. Tänker att jag istället för att bjuda på grönskan från Hult ska dela med mig av bilderna från botaniska i Dublin. Den som planerar en resa till Dublin bör verkligen besöka botaniska trädgården som är helt överväldigande. Det är så pass mycket att se att det kan vara svårt att ta in. Vi hoppade över några av växthusen och fokuserade på att promenera genom parken vilket var mycket trevligt. Fördelen med att ha sparat lite är att nu har jag anledning att komma tillbaka till Dublin igen. Fast främsta skälet att resa till Dublin är att besöka min syster som bor där sedan ett år tillbaka.

Växthusen bjuder på spännande växtlighet
Vackra detaljer

Meter efter meter av växtlighet

Skulle gärna ha detta hemma i Hult


Växthusen är onekligen vackra

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...