lördag 19 maj 2012

EMA Skor

Ni kommer väl ihåg mina fina nya gröna skor? Om inte finns inlägget HÄR! De gröna skorna köpte jag på EMA skor i Munkedal som är en alldeles ny skoaffär. Det har inte funnits någon skoaffär i Munkedal på några år vilket faktiskt har varit ett problem. Jag vill ha skor av god kvalitet och jag vill prova i lugn och ro. Två par skor har jag hittills hunnit plocka med mig från vår nya skoaffär. Fast skall man vara helt ärlig så inhandlades det ena paret medan de fortfarande låg ute i Brastad. Ett par vardagsskor och ett par höga klackar och än så länge är jag mycket nöjd. Särskilt med klackskorna som klarar en utekväll utan att fötterna blir helt döda.

Något för alla smaker

Sommarfint på rad

Detta är ett par av mina favoriter. De var med på modevisningen på Livåleva

Fina väskor finns det också. Hittade en ny datorväska i blommigt


Regina testar skor

Mina fina gröna skor

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...