tisdag 14 augusti 2012

Det är vackrast när det skymmer

Augusti månad är här sedan en tid tillbaka och som vanligt följer mörkret med månaden. Tänk att under de ljusa månaderna hinner man nästan glömma bort att det kan bli mörkt om kvällen igen. Fast jag tycker allt att det är lite skönt när det är mörkt utanför fönstret när det är tid att sova. Är det inte mörkt då tycks inte min kropp förstå att det faktiskt är kväll. Jag har varit sjuk i några dagar  men bestämde mig trots bristande ork att trots allt gå på träffen med bokcirkeln jag är med i. Även om jag är helt slut nu så var det verkligen värt det. Vi har under de senaste veckorna läst Den röda grevinnan av Yvonne Hirdman. Det var bara en av oss som faktiskt hunnit läsa hela boken men diskussionen blev trots detta riktigt bra. Timmarna gick utan att samtalen tog slut och det tycker jag onekligen är ett gott betyg för en kväll.

Hult i skymning



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...