tisdag 7 augusti 2012

My Fair Lady

Grått, grått, grått... så ser det ut i Hult idag. Känns som höst eller kanske som om vi vore på Irland. Även om det är tråkigt sommarväder så är det perfekt väder för att se på film. Barnen önskar att vi skall se på Harry Potter medan jag hellre sneglar mot klassiska favoriter. Undrar om jag kan övertyga dem om att My Fair Lady är en fantastisk film med en helt underbar skådespelerska? Får nog Diana med mig men är rädd att resten av familjen kommer att vara skeptiska. Kommer ni ihåg min fina bok från Borta med vinden? Jag har nämligen en till från My Fair Lady. Denna kommer dock inte från farmors gömmor utan är en bok jag har fyndat på loppis för något år sedan. Den och den andra bok står tillsammans på hedersplats i vardagsrummet.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...