måndag 11 februari 2013

Vårpromenad

Idag har jag besökt våren på allvar! Promenerade någon dryg timme i parken St Sephens Green och njöt av våren. Här är det verkligen vår på riktigt och världen är åter grön och grönskande. Även om det var lite grått och lite kallt i luften så kändes det helt ljuvligt att vara i våren. Det här är det verkligen värt att åka till Irland för, att få tjuvstarta våren är verkligen helt underbart! Känns nästan lite deprimerande att återvända till vintern imorgon!

Blommande träd i Dublin


Det är inte bara träden som grönskar på den gröna ön utan även stenen!

Än är det inte helt grönt, men det är onekligen på väg!

Ljuvligt vackert. Känns nästan lite magiskt att se blommande växter igen.

Tänk så jag längtar efter att se detta i Hult

Tänk jag hade nästan glömt bort att världen kan bli så här grön!


Nu har jag fyllt på med vår och klarar mig ett litet tag till!



6 kommentarer:

Karoline sa...

WOW vilken vår-längtan!!!

VisaLiza sa...

Eller hur!

Unknown sa...

Åååååå ljuvliga VÅR tänk att du fått njuta av detta, tänk att ha den möjligheten. Lyllos du;)

Kram
Annie

Vicky sa...

men åh så underbart med vår! här är det världens hemskaste snöstorm typ.

VisaLiza sa...

Verkligen helt underbart! Kändes dock lite deprimerande att komma hem till vintern! Kramar Liza

VisaLiza sa...

Det var verkligen helt underbart med lite vår och varma vindar. Gör det lättare att härda ut snön här hemma! Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...