söndag 29 maj 2011

Barnkalas och paketer

En av mina tjejer ska på kalas idag och när paketen skulle slås in insåg jag att vi inte hade något presentpapper som passar till en tjej som fyller 8 år. Jag brukar annars ha det mesta hemma eftersom det blir ganska många kalas när man har två småtjejer. Kanske lite opersonligt men jag brukar passa på att inhandla diverse paket när jag är på Ullared så har vi hemma när det är dags för kalas. Även papper är något som brukar finnas men tydligen behövs en shoppingrunda. Nåväl med lite brunt omslagspapper, snören, stämpel och klistermärke så blev det till slut en paket som godkändes av mina flickor.


2 kommentarer:

Regina sa...

Jag känner igen det där kortet ;) hihi. Jah har också slagit in paket idag mned likadant snöre. schiiitbra :)

VisaLiza sa...

Skulle tro att du känner igen fjärilen med. Fast kortet hittade jag faktiskt i en av mina gömmor och var något jag hade sedan gammalt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...