måndag 30 maj 2011

Utlånad inspiration

Idag har jag lånat ut nästan hela min inredningsskatt nämligen mina inredningsböcker av Anna Örnberg. Kändes nästan lite jobbigt att lämna dem ifrån mig även fast jag vet att jag snart får tillbaka dem. Så fånig man kan vara över saker egentligen. Har en väninna som snart flyttar till hus så vi satt och bläddrade lite under eftermiddagen och det är svårt att inte bli inspirerad och känna lust att ta tag i nya projekt. Jag funderar ju fortfarande över hur vi ska göra med vårt kök och om det är köket som blir nästa projekt. Kanske skulle vi helt enkelt ta det lugnt några månader efter att vardagsrummet är klart. Fast känner jag mig själv så är det troligen inte det senare alternativet som väljs, det är ju så roligt att greja, förändra och skapa. Har tittat lite på inspirationsbilder till köket och känner att vårt kök så sakta börjar växa fram.

Denna bild kommer från Kvänum och är god inspiration till vårt kök

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...