lördag 28 maj 2011

Ledig lördag

Istället för att sätta igång tusen olika projekt här hemma har vi valt att ta det lite lugnt i helgen vilket känns skönt. Gott att inte alltid känna att man har Luther på sin skuldra och måste jobba. Raimo och barnen har spelat gitarr och sjungit, Anna pusslar och jag har laddat upp kort som skall framkallas. Planerar en vägg med kort av nära och kära och hoppas att korten kommer riktigt snart. I övrigt har jag tagit tag i något som jag tänkt göra i flera månader, nämligen att laga trasiga smycken. Flera saker gick sönder ungefär samtidigt och har sedan blivit liggande eftersom mitt arbetsrum varit ett enda kaos. Nu var det dock enkelt att ta tag i lagningen när allt var städat och låg där det skulle. Det mesta gick att laga även om jag fick tänka till ordentligt några gånger.


Från att ha varit skräp kan dessa läggas tillbaka i smyckesskrinet


Har fått bästa sortens konst

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...