lördag 21 maj 2011

Vad blir nästa projekt?

Även om vi inte är klara med vardagsrummet börjar vi så smått fundera över vad som skall bli nästa projekt. Vi har två alternativ vi väljer mellan nämligen att dela av flickornas rum till två rum eller att ta tag i köket. Att ta tag i köket är egentligen det jag allra helst vill göra, samtidigt kommer det att bli krävande. Att flytta köket är ju inte något man gör på en kvart. Planen är att ett litet sovrum innanför köket skall innhysa det nya köket och att platsen för det gamla köket skall bli matsal. Det blir en stor förändring i huset och det känns viktigt att det blir bra. Köket är ju husets hjärta! Alltså funderar vi och funderar... Som tur är så är vi ju inte klara med vardagsrummet ännu vilket ger oss mer tid till att tänka.

Hittade en bild från Allt i Hemmet som förmedlar hur jag önskar att vårt kök skall bli. Färgerna är inte riktigt som jag tänkt mig, jag gillar ju mest vitt och grått numera, men i övrigt känns det som en bild från mitt kök.


Älskar detta kök!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...