onsdag 11 maj 2011

Inspirationspåfyllning!

Att komma hem till någon för första gången är alltid något spännande tycker jag. Hur hemmet är organiserat säger saker om personen som bor där som man inte märker annat än i hemmet. Idag har jag varit hemma hos en god vän för första gången och känner att om det bara var möjligt så skulle jag flytta hem till henne med en gång. Sällan har jag varit i ett så inbjudande, välplanerat och trevligt inrett hem. Kände att varje vrå av huset var genomtänk och trevligt. Har med mig många tankar och idéer men känner framför allt att jag fått en ordentlig inspirationspåfyllning!

1 kommentar:

Regina sa...

Ja visst var det fantastiskt fint! Jag vill oxå ha! Och inte bara fint, utan även väldigt hemtrevligt. JA, det var bra för inspirationen att besöka lite f.d. sommarstugor i saltkällan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...