lördag 28 maj 2011

Drömmen om ett liv ute

Vårt hus upptar mina tankar en stor del av dygnets vakna timmar. Jag fullkomligt älskar att i tanken möblera om, bygga ut, tapetsera om ja helt enkelt allt man kan komma på. Fördelen att göra om och om och om i tanken är att när det väl är dags att sätta igång ett projekt då är det väl genomtänkta beslut vilket oftast ger projektet ett lyckat resultat. På sommaren vill jag oftast inte vara inne alls vilket gör att jag på olika sätt funderar över hur vi under sommaren skall kunna flytta ut vardagslivet. För något år sedan kom tanken om att vi vill bygga en veranda runt huset med plats för utekök och flera olika sittplatser för att kunna flytta sig allt efter att dagen går.

Bilden kommer från Pottery Barn. Ungefär så här tänker jag att en del av verandan kan se ut.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...