fredag 20 maj 2011

First kiss

Känner det som om jag gått runt i nattlinne hela dagen! Så är dock inte fallet. Istället har jag på mig min alldeles nya klänning First kiss från House of Lola. Den är nästan farligt bekväm! Känns nästan som om fina kläder inte ska kunna vara så här sköna att ha på. Känner mig som en riktigt sommarflicka i vit klänning med små röda rosetter (eller älgar som en väninna trodde).

För den som är intresserad av House of Lola finns en länk till hemsidan Här! Mer om Brända spetsar hittar du Här!

Klänning från House of Lola och halsband från den egna kollektionen Brända spetsar
Har lånat en bild från House of Lola för att visa den lilla älvan som är broderad på klänningen

Här syns de små rosetterna lite tydligare.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...