onsdag 30 september 2015

Dag tre

Helt ärligt kändes det lite tråkigt att ta på mig samma klänning idag. Den är fin, jag älskar den men idag hade det varit roligt att ha på sig något annat. Det är dock lite skillnad idag mot igår eftersom jag inte har någon kofta nu. Idag har jag dessutom på mig ett av mina favorithalsband. Härligt knalligt grönt och jättelångt så det går att vira många varv. Halsbandet hittade jag på en loppis för några år sedan och betalade hela tio kronor för det. Kändes som ett bra fynd tills morgonen efter. När jag kom ner i köket där halsbandet låg då luktade hela nedervåningen mögel och unket. Tänk att jag inte hade känt det innan! Nåväl halsbandet fick ligga i blöt i grönsåpa i flera omgångar under en vecka och sedan var det helt luktfritt. Inte alltid enkelt det där med loppis men även lukt och fläckar går att råda bot på.


1 kommentar:

choicesbyannie sa...

Du är så snygg och hejja dig i din utmaning. Man får en helt ny syn på kläder och man inser hur lite kläder man egentligen behöver. En viktig utmaning som jag är så tacksam över att jag gjorde.

Fin dag till dig
Kram
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...