söndag 13 januari 2013

Dagens loppor

Kan inte låta bli att visa upp mina fina loppisfynd från en mycket kort loppistur till Hedekas. Har pratat med mamma i evigheter om loppisen vi har här hemma och hur bra den är så nu passade vi på att åka upp timmen innan de stängde. Roligt när man inte har varit på en loppis på ett tag och det verkligen är fullt med nya saker. Härligt! Det första jag fick syn på när vi kom in var ett par fantastiskt söta skor som stod under en bokhylla till hälften skymda. Det går givetvis inte att missa ett par tjusiga skor när man heter Liza Kettil! Dessutom hittade jag en helt ljuvlig och ovanligt rymlig väska. Skulle jag vilja börja bowla skulle klotet nästan rymmas i väskan. Kanske vore något för att locka nya spelare! Tänk så glad man kan bli av fina loppisfynd. För att göra skor och rättvisa var jag givetvis tvungen att byta om till min nyårsklänning. För detta ändamål var klänningen perfekt. Den fungerar dock sämre om man han behov av att sitta ner eller andas!

Så här glad blir jag av att trippa runt i höga klackar!

Trots att klacken är både hög och smal var det en oväntat välbalanserad sko. Fungerade utmärkt att både trippa och går i!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men vilken fantastisk sko, och väskan var vacker den med. Härliga loppisfynd förstår om du är lycklig;)

Ha en fantastisk dag
Kram
Annie

VisaLiza sa...

Jag blir verkligen helt tokigt glad av fina skor och fina väskor :) Kramar Liza

Emma sa...

Tjusigt värre:) Kram Emma

VisaLiza sa...

Tack :) kram Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...