tisdag 1 januari 2013

En bra början

Innan vi köpte vårt hus och jag fortfarande bara drömde om vilken sorts hus jag ville ha, då drömde jag om ett stort hus på landet. Jag ville ha ett stort hus där vi kunde bo med en stor familj och där vi utan problem kunde ha gäster. Under åren när vi bara renoverade huset här i Hult då var det svårt att se att vi någonsin skulle kunna bli så pass klara att det skulle gå att ha gäster här. Sedan några år tillbaka när vi har kommit i ordning, även om vi ännu inte är klara, så har min dröm blivit sann. I huset i Hult har vi ofta gäster, vårt hem blir en naturlig samlingsplats eftersom ytan tillåter det. Igår på nyår hade vi fantastiskt trevligt kalas och efter det sex övernattande gäster. Nu är huset fortfarande fyllt med liv och rörelse och jag trivs så himla gott. Det här året har onekligen fått en bra början!




2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som en helt underbar dag. Här har vi firat nyår själva, bara vi, men ganska mysigt det med;)

Önskar dig en härlig andra dag i januari.
Kram
ANnie

VisaLiza sa...

Att vara själva är inte att förakta, kan vara sååå skönt. Minns en jul när det var bara Raimo, jag och de stora flickorna på jul. Vi somnade allesammans till Kalle Anka och vaknade någon timme senare. Minns den julen som en av våra bästa :) Önskar dig också en härlig början på det nya året!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...