onsdag 15 oktober 2014

Mitt i Backen

Söder om Munkedal ligger butiken Mitt i Backen. Ett namn som jag har hört flera gånger men det har aldrig blivit av att jag har besökt butiken. Så idag föreslog en väninna att vi skulle titta in när vi ändå passerade förbi. Det räckte att kliva in genom dörren för att känna att jag kommit helt rätt. Dessutom behöver jag komma tillbaka snart för att verkligen ha tid att titta på allt fint som finns där.


Så roligt att komma till en butik där det känns som att varenda föremål hade passat hemma hos oss i Hult. En riktigt härlig blandning av sådant som är både skört och rustikt. En stor favorit var armeringsmattan på väggen som användes för att hänga upp saker på.


Köpte en otroligt söt ljusstake i metall med rosor. Kanske en onödig sak med tanke på mängden ljusstakar som finns i Hult, men den var som helt omöjlig att inte ta med sig hem. Så snart jag kommit på vart den skall ha sin plats så kommer även den på bild.

3 kommentarer:

Hannis sa...

Så härligt med en sån butik!

Och ljusstakar...i min värld får man inte för mycket av sånt=))
Kram Hannis

Choices by Annie sa...

Ljusstakar kan man väl aldrig få för många av;) Det är en härlig känsla när man kliver in i en butik och känner sig som hemma;) tyvärr kan det bli dyrt i sådana affärer ;)

fin dag till dig
Kram
Annie

Ett ögonblick sa...

Hej Liza!
Kul att vill vara med och skriva kommentarer, jag tackar!!

Mysig affär!! visst är det en go känsla när man känner att det finns saker i butiken som liksom skulle sitta som "en smäck", inte så ofta men dom finns.

Ha en fin dag!!
kram lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...