måndag 8 november 2010

Vardagens sysslor och alla dess förpackningar

Vardagsförpackningar är något av det tråkigaste jag vet. De är fula, tar plats och gör vardagens sysslor tråkigare än vad de behöver vara. De senaste åren har det börjat dyka upp alternativ till dessa tråkiga förpackningar. Numera har jag mitt diskmedel i en snygg diskmedelspump, mitt tvättmedel i en tvättmedelstunna och mitt sköljmedel i en... Ja just det jag har inte hittat något alternativ till den förpackning som är ett av mina hatobjekt. Då får man helt enkelt vara lite uppfinningsrik.

Att tvätta känns mer motiverande med dessa inspirerande förpackningar

Enklare kan det nästan inte bli! En gammal flaska för ättika, 2 sorters papper och lite fantasi

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...