söndag 9 februari 2014

Blomsterkroken i Uddevalla

Jag har länge tänkt besöka Blomsterkroken i Uddevalla eftersom jag har hört att det skall vara ett riktigt mysigt café. Har skyndat förbi så många gånger men inte haft tid att stanna för en fika vilket har grämt mig. Så i förra veckan utan att det ens var planerat hamnade jag på Blomsterkroken. Mina förväntningar var höga eftersom flera vänner sagt att det är både mysigt och gott där. Jag behövde inte bli besviken!


När jag ibland har drömt om att driva ett café har det varit ett ställe som Blomsterkroken. Fullkomligt älskar den charmiga inredningen och att det finns mycket gott att välja mellan. Jag tycker om att ställas inför dilemmat att inte veta vad jag skall välja eftersom allt ser riktigt gott ut.


Förutom att det går att fika så har de även en liten butik där man kan handla med sig lite smått och gott.

3 kommentarer:

Hannis sa...

Såna ställen gillar jag!
Där jag står och funderar över vad jag ska äta.
Och om det är personlig inredning så trivs jag.
Är lite less på alla stilrena caféer , saknar ett ställe här som känns lite eget.

Skön måndag till dig/Kram Hannis

Anonym sa...

Härligt att inte kunna välja, då får man unna sig lite av varje.
Mysigt ställe och finfina bilder.
Kram
AC

bara anna sa...

Älskar såna ställen. Hamnade på ett sånt i Ystad i somras, så mysigt.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...