söndag 2 oktober 2011

Höstloppisen

Då var den över vår loppis i Folket hus i Munkedal. Tänk för ett dygn sedan satt jag och funderade på hur det skulle bli och hur många som skulle komma. Det blev verkligen riktigt bra och runt 250 besökare kom för att fika, fynda och mingla. Trots att jag hade ett eget bord med saker att sälja kunde jag inte låta bli att titta runt lite bland de andra borden vilket givetvis var helt livsfarligt. Kom hem med både tavlor och ny handväska. Nå väl lite fick jag ju sålt också, så i slutändan blev nog mängden saker konstant. Vi passade givetvis på att göra reklam för Livåleva och med tanke på hur många som kom idag är det nu många som vet att det snart är livsstilsmässa i Munkedal.

Folkvimmel på höstloppisen


Fika är ett måste när man har fyndat. Våra goda mardrömmar blev populära

Muffins med kanel och äpplen från Reginas trädgård var också populärt

Mera vimmel


Mitt fynd för dagen, en ny handväska

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...