fredag 22 april 2011

Alla dessa val

Att välja är sällan lätt, många gånger är valen svåra och kan påverka livet under lång tid framöver. Andra val är enklare och påverkar nästan inte alls. Att välja rätt tapeter är kanske inte något som är livsavgörande, men viktigt är det allt att det blir rätt. Ett förhastat beslut kan lätt leda till ett rum man avskyr. Min röda farstu kändes ju som en bra idé just när vi gjorde den, men det dröjde inte länge innan man kände att det inte var det bästa val vi gjort. Har du glömt hur farstun såg ut? Ta en titt Här!

En kamrat till mig ska snart flytta till hus och håller som bäst på att välja tapeter, golv och rätta färger. Det är ju alltid mycket enklare att tapetsera tomma rum även om det kan kännas som ett gigantiskt projekt att tapetsera om ett helt hus. Förra helgen fick jag vara med och vara smakråd vilket jag tycker var en skojig uppgift. Vi hade gott om tapetprover så det var bara att hänga upp på väggen och börja fundera! En av tapeterna gillade jag särskilt mycket, gissa vilken! Orkar du inte gissa så finns en ledtråd Här!


Svårt att välja när alla tapeter är fina


Detta visade sig bli en perfekt tapet i ett sovrum


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...