fredag 15 april 2011

Åter fredag!

Det känns som om veckorna går fortare och fortare ju äldre man blir. Förstår inte riktigt hur det redan kan vara fredag igen. Märkligt nog är jag ensam här i huset eftersom resten av familjen är ute på olika håll. Normalt sett gillar jag verkligen de där ovanliga stunderna av ensamhet, men just idag känner jag mig lite sällskapssjuk. Hade jag inte bott i urskogen alternativt haft körkort så hade jag nog gett mig ut på egna äventyr idag. Jag får väl istället ta med mig Ida ut på promenad och strosa lite genom Hult!

Det sägs att det skall bli fint väder under helgen, håller tummarna för det och önskar alla en riktigt trevlig helg.

Fredag betyder fredagsmys, idag serveras chokladbollar i Hult

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...