söndag 20 maj 2012

Decobake, the icing on the cake

Att jag gillar att baka var något jag upptäckte förra året. Cupcakes och muffins hör till favoriterna eftersom det är enkelt att få till fantastiska resultat och de kan varieras i oändlighet. Fast här hemma är vi nog inte riktigt cupcakefrälsta ännu om man jämför med utbudet som kan hittas när man är ute och reser. I Dublin hittade jag en underbart söt affär med tillbehör för såväl cupcakes som tårtor. Hade vi inte haft bråttom att komma till tåget då hade jag kunnat tillbringa timmar med att titta på allt i affären. Här fanns dekorationer, verktyg, ja allt man kan önska sig helt enkelt. Deras sida hittar du H Ä R! Butiken är verkligen värd ett stop om man är i Dublin. Till min nästa resa skall ett längre besök bokas in.








Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...