måndag 17 mars 2014

We are so good together

Ibland känns livet lite så där extra bra. Som när jag kommer hem efter lång dag med möten. Det sista var en studiecirkel på två och en halv timme där jag var cirkelledare och behövde vara koncentrerat närvarande. Hade hunnit med att handla mellan mina möten och lite andra ärenden och kände när jag klev innanför dörren hur trött jag var. Då har maken bakat bröd och hela huset luktar gott av nybakat. Så får jag med mig smörgåsar upp och kan lägga mig i sängen och äta mina smörgåsar och läsa lite bloggar. Tänker att det är är kärlek det!


3 kommentarer:

Hannis sa...

Skönt!
Då är det gott att komma hem på flera sätt.

Kram Hannis

Hemkära Hanna sa...

Det är kärlek!
Underbart att få komplettera varandra, på riktigt.

Decdia sa...

Åh vad underbart! Det var fint gjort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...