tisdag 25 januari 2011

Jag gör slut!

Hej Huset!
Vi har känt varandra i dryga 6 år och haft en relation som pendlat mellan hopp och förtvivlan. Eftersom det blivit mer väl mycket av den senare varan känner jag att nu räcker det! Nu är det bra och vi måste gå skilda vägar. Jag känner att det inte finns någon värme i vår relation längre vilket är ett problem då jag ser detta som grundläggande. Du har prövat mitt tålamod och jag har nu kommit till en gräns då jag känner att nu får det vara nog!

Vänliga Hälsningar Liza Kettil

Efter de senaste dagarnas krångel med pannan är det där ungefär vad jag känner. Igår kände jag att hade någon sagt till mig att den ville ha huset hade jag nästan kunnat betala för att bli av med det. För närvarande känns det som om så fort någonting blivit lite i ordning så händer det något som vänder upp och ner på tillvaron.

Okej det här är inte vårt hus, men så här känns det som om huset ser ut just nu!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...