lördag 22 januari 2011

Väskmani!

Har ägnat denna lördag åt shopping tillsammans med min ena dotter vilket var en mycket angenäm aktivitet. I affärerna är det rea nästan överallt och då blir det genast lite roligare att shoppa. Det är visserligen alltid skoj med shopping men om jag dessutom kommer hem med ett riktigt fynd då är det än bättre. Min målsättning en längre tid har varit att hitta en bra stor handväska. Jag har många, troligen alldeles för många handväskor men de flesta är små och rymmer inte allt jag kan tänkas behöva ha med när jag springer på möten. Idag hittade jag äntligen en väska som fyller alla mina krav och kan inte låta bli att visa upp den.

Här är dagens fynd!
Känns som en tjuvstart på våren med en grön väska

Fina med diskreta detaljer

Sen kunde jag inte låta bli att köpa lite krimskrams

Enkla och fina som inte genererar arvstvister ;)

3 kommentarer:

Regina sa...

Haha! Jag såg den där väskan igår på torp inne på... wedins eller va det heter, och tänkte, att den där såg ju precis ut som att den va lizas!

VisaLiza sa...

Accent tror jag att affären heter numera. Visst stod det Liza på väskan! Jag såg den på långt håll.

Regina sa...

Ja det gör den nog, men den hette wedins förr :) Ja verkligen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...