onsdag 18 april 2012

Dagens sko

Tänker att du var det länge sedan jag sist delade med mig av min lilla skosamling. Den här gången är det ett par gamla favoriter jag har att visa upp. Köpte dessa redan när jag gick på gymnasiet och använde dem jämt. Älskade känslan av att ovanligt nog bli lång. Med mina 158 cm är detta annars en tämligen okänd känsla. Nåväl under senare år, skulle gissa på tio år så har de stått längst in i garderoben och samlat damm. Jag har inte kunnat göra mig av med dem eftersom de verkligen var mina favoriter en gång i tiden. Det sägs ju att om man sparar något tillräckligt länge så kommer det att bli modernt igen och nog verkar det som om dessa skor funkar igen.

Ett par väl använda favoriter
Höga klackar!!!!
Här som rekvisita på Livåleva 2012

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...