tisdag 24 juli 2012

Vardagens återkomst

Nu är semestern över för min del även om mycket sommar fortfarande återstår. För första gången i mitt liv har jag haft fyra veckor semester i följd och det har varit helt underbart. Även om vi mest har varit hemma i Munkedal så har några längre turer hunnits med och det finns ju fortfarande tid även om jobbet börjar igen idag. Trevligaste turen den här sommaren var den upp till Värmland, den som maken var helt ovetande om att resten av familjen hade planerat. Så medan jag åker till jobbet kan ni andra njuta av lite vackra bilder från värmländska Älgå. Har du vägarna förbi i sommar kan jag verkligen rekommendera ett stopp vid deras hembygdsgård för att dricka kaffe och äta våffla.








Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...