lördag 31 maj 2014

För mycket av det goda?

Kan det bli för mycket av det goda? Jag älskar kalas och tar varje chans att ställa till med fest. Kommer nu på mig själv att längta efter dagar utan en endaste plan. Det har varit en hektisk vår med resor, kalas och bal för dottern. Några kalas återstår och sedan väntar sommaren. Kanske är det den hektiska våren som gör att vi faktiskt inte har något alls inplanerat för sommaren. Vi behöver en tid med lugnare tempo och med dagar helt utan planering. Jag tror att det kallas semester!


6 kommentarer:

Hemkära Hanna sa...

Jag förstår dig precis!!!!!!

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Jamen, så är det nog: Det är himla kul att ordna med kalas, träffa människor och att det händer saker. Samtidigt är det lika härligt med lugn och ensamtid -Lite av varje så blir det perfekt :-)
Vilken vacker bild på maskrosen förresten!

Hannis sa...

Jag ser fram emot en oplanerad semester. Har flängt och farit så mycket under våren att jag bara vill vara hemma nu. Behagligt.

Man behöver båda delarna av livet tänker jag=))

Kram Hannis

Christina sa...

Känner så väl igen det där, när det blir för mycket.
Och man längtar efter tid för lugn och stillsamhet, tid för att bara vara.
Snar är det sommar! Tack och lov.
Kram Christina

Decdia sa...

Jag älskar och behöver ha ett tomt schema. Sen kan man ju om man vill hitta på något spontant.

Emma sa...

Skönt att inte ha en massa inplanerat! Ta det som det kommer bara:) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...