tisdag 13 maj 2014

Instagram

Jag skaffade mig ett konto på Instagram förra sommaren och kände inte alls att det var min grej. Förvisso mycket fina bilder men ändå inte riktigt något för  mig. Fast med så mycket annat kan uppfattningen ändras när en fått vänja sig lite. Vet att för många har Instagram nästan helt kommit att ersätta bloggandet. För min del finns det för lite utrymme för text för att det skulle kännas som ett alternativ. Nåväl jag finns där och tycker att det är ett hemskt roligt socialt media. Välkommen att följa mig!

Trädgård, fika, vintage, vänner och lite mer fika är sådant som hamnar på bild även på Instagram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte på Insta,men om så hade jag givetvis följt dig ...
Så vackert foto på blomman/Kram

choicesbyannie sa...

Instagram är roligt. Och jag följer dig ju redan;)
Kram
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...