onsdag 14 mars 2012

Idag är jag stark!

Idag känner jag mig stark, glad och engagerad! Orsakerna är många men den främsta är nog att det är vår. Har känt mig trött nästan hela vintern och inte alls haft samma kraft som tidigare. Började så smått undra om jag kanske började bli gammal, jag har ju trots allt passerat trettio plus lite till. Enligt mina barn gör det mig jättegammal. När ljuset så kom tillbaka insåg jag att det helt enkel var frånvaro av ljus som gjorde mig lite låg. Idag har jag dessutom varit på ett tre timmar långt lunchmöte! Kan låta tråkigt och tradigt, men detta var allt annat än tråkigt. Så härligt när man träffar människor med ett brinnande engagemang. Allt mellan himmel och jord har avhandlats även om mest fokus har legat på nästa veckas mässa. Känner hur jag verkligen längtar tills mässan skall öppna. Årets modeshow har ett sagolikt tema hämtat från just sagans värld, vi har fler utställare än någonsin tidigare och det känns som om det kommer att bli en helt fantastisk mässa! Är du nyfiken på vilka som skall vara med? Klicka H Ä R !

Stark, glad och inspirerad är mina ord för dagen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...