torsdag 25 oktober 2012

Höst ute och inne

Jag älskar hösten och alla dess färger. Visst är det lite smått fantastiskt hur allt det som förut bara var grönt nu sprakar i en mängd olika färger. När nu hösten är en favorit då tycker jag att man gott kan ta med sig hösten in som dekoration. Lönnlöv har jag som särskild favorit och jag tycker att de gör sig fint som blickfång. Här har jag hängt dem i ett knippe vid fönstret men tidigare år har jag hängt dem i sytråd ett och ett som dekoration. De gör sig också fint som dekoration i en lite större skål

Lönnlöv
Några lönnlöv sätter färg på farstun

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så härliga löv, och smart ide att hänga dem så.

Önskar dig en härlig fredag
Kram
Annie

VisaLiza sa...

Jag är barnsligt förtjust i löv och blev glad när jag kom på att jag kunde ha dem som dekoration. Kramar Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...