fredag 14 juni 2013

Go ahead, MakeMyDay!

Då var vi där igen att ni bara måste läsa vad som skrivs på Livåleva idag! Helt obligatoriskt är det givetvis inte, men idag skriver Regina om hur vi driver vårt företag. Att driva ett företag där man främst säljer det som finns i ens eget huvud är inte helt enkelt. Vi jobbar med marknadsföring, event och med vårt nätmagasin Livåleva. Det är vår gemensamma tankekraft och kreativitet som är själva grunden i företaget. Dagens arbete har till stor del handlat om framtiden och en del av mig skulle vilja göra ett skutt i tiden och vara där genast. Framtiden som vi tänker oss den verkar så spännande och jag knappt bärga mig tills den blir verklighet. Fast skulle vi bara skutta dit då skulle vi ju missa vägen dit och det skulle vara tråkigt även det. Alltså planerar vi, jobbar på och framtiden den är här tids nog!

Regina & jag

10 kommentarer:

Hannis sa...

Jag var in och läste förstås!
Ni är duktiga tycker jag!!

Hoppas att du får en skön resa nu och får göra allt som du vill=))

Hemkära Hanna sa...

Det låter spännande!

Anneli sa...

Duktiga ni är...........och söta.

ha det så kul på resan,
kramar Anneli

Anonym sa...

Spännande....
Så fint foto på er/Kram Annmi

choicesbyannie sa...

Klart jag läst;) Läser nästan var dag, kan ju inte låta bli;)

Ni är fantastiskt duktiga och ni verkar ha ett härligt ljuvligt jobb, behöver ni anställa någon gång så vet ni var jag finns;)

Önskar dig en härlig resa
Ta hand om dig
Kram
Annie

VisaLiza sa...

Vad roligt att du tycker det :) vi är också mycket glada över att ha dig som skribent hos oss :) resan artar sig och vi har hunnit med rätt mycket redan :)

VisaLiza sa...

Mycket spännande :)

VisaLiza sa...

Tack snälla :) kramar Liza

VisaLiza sa...

Ja vi är mycket förväntansfulla inför den kommande verksamheten. Kramar Liza

VisaLiza sa...

Tack! Stort tack för ditt stöd och fantastiskt fina artiklar. Du är en klippa Annie! Kramar Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...