tisdag 16 augusti 2011

Loppisfynd

Det torde inte vara en hemlighet att jag älskar att gå på loppis. Favoriter bland favoriter är utan tvekan pingstkyrkans second hand i Uddevalla. Den är välorganiserad, har bra priser, bra utbud och är hjälpsamma. Det är ytterst sällan det står trasiga grejer framme som på många andra loppisar. Dessutom är det rent och fint vilket jag tycker om. Pengarna som försäljningen genererar går till biståndsprojekt runt om i världen och då känns det ju särskilt bra att handla. Höstsäsongen har börjat och nu är det öppet som vanligt igen och då passade jag på att titta in igår när jag ändå var i Uddevalla. Känner mig riktigt nöjd med min lilla titt och kom hem med picknickorg, böcker och skor.

En korg för alla utflykter 


Brödburken hittades faktiskt på en annan loppis men får vara med här ändå


Tjusiga pumps

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...