måndag 8 augusti 2011

Pudra med stil!

Har fått en helt fantastisk liten puderdosa i present av en väninna. En helt underbar liten dosa i grönt från svunna tider som dessutom matchar min beauty box från 50-talet. Känns som jag behöver en anledning att ge mig ut och resa nu när jag kan resa riktigt stilfullt om jag skulle vilja. Jag har ju dessutom en mängd gamla resväskor och en av dem är faktiskt grön den med. Frågan är dock det praktiska i att resa i 50-tals stil. Kanske är det trots allt bäst att låta väskorna få vara vad de är idag, charmig förvaring av allt möjligt. Dosan är en annan sak, den måste användas så jag får se den riktigt ofta.

Har lärt mig nytt program där korten blir i gammal stil.

Puderdosa


Stor och bra spegel



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...