tisdag 30 augusti 2011

Dagens sko

Finns egentligen inte så mycket att skriva om dessa skor. De är snygga punkt! Fast som vanligt kan jag inte låta bli att berätta lite med. Som så många andra av mina skor är de ett loppisfynd. Att köpa skor på loppis kan dock vara lite vanskligt. När jag skulle på möte iklädd mina då helt nya loppisskor lossnade hela sulan på en av skorna och snart även på den andra. Dilemmat löstes dock enkelt genom barfotapromenad till närmsta affär och inköp av superlim. Nu sitter sulan ordentligt men för säkerhets skull brukar jag ha med mig en tub med lim när jag har på mig skorna.

Pumps i svart och grönt med mycket attityd

Sulan är ordentligt limmad och bör inte lossna i första taget

Metallklackarna gör att skorna inte behöver klackas om

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...